om ikea



Ikea är inte egentligen så billigt som man tror, det kostar att åka dit, man köper en helt massa onödiga
saker som för stunden känns så rätt och sen ska man köra samma långa* väg hem (*= gäller bara oss
som bor på ett ikea-fritt område dock)
men jag är iaf redo , girigare/snålare än tidigare, att
besöka ikea och köpa precis det där som alla andra också redan har - i rullstol!

Jaa, förutom att man är helt slut efter ett varv runt stället så går jag ju för tillfället
med kryckor, just in case ifall nån inte förstått de tidigare bilderna!
( sugrören är ju bara så nostalgi, varifrån? - kos ofc.. )

3 bilder från provinssi




Festivalsommarn fick ett absurt slut för min del, hejdå weekend festival liksom men jag hänger
inte läpp, jag har trots allt 2 biljetter till Swedish House Mafia i Stockholm liggandes på hyllan.

Nej jag ska inte vara emo trots mitt tillfälliga handikapp, sommarn är inte ännu slut,
bara det roliga.. eeh

det finns stunder jag saknar


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/318124_3040116212986_128311994_n.jpg
jaa i princip hela jävla kos veckan, faktiskt varenda sekund!
men man kan faktiskt inte ha roligt 24/7.. fel man kan!

Följ min

Följ min blogg med Bloglovin

Dagens höjdpunkt

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTpZtl9SygwVwlTos0--mevtznWN1iGi7g51Sr2GGQpIuOskTrXmbk_xWvh

Dagens höjdpunkt, jee bara 16 dagar till (att lipa som ett barn)..
fast jag vet att oddsen inte är så stora och nålen är inte direkt så lång
så fruktar jag ändå dagen när jag sticker fel, typ i mjälten eller nåt annat organ!
Och nej, att tatuera sig är inte samma sak!

Dropshots och lite annat


Min grogg @jeppisdagarna dag 1, kul så länge den varade...

Tattaren i jeppis..

Vad som började nästa dag med roadtrip och strålande sol slutade med ett besök på Malmska ,
hörde hur någonting gick av i foten och 5 minuter senare låg jag i ambulans påväg in till akuten!

Ingen kunde lägga fingret på vad som egentligen hänt men doktor Ronja höll humöret uppe!
Med kryckor och painkillers liftade vi sen tillbaka till campingen, redan 9 nästa morgon stod jag i
kö till operation på VCS!

Gick över en natt från skostorlek 38 till 45, tur jag iaf har några kompisar som bryr sig och kom och
hälsade på lite ibland, med allt från dikter till pizza!

Såå, saldot blev slutligen 5 dagar på sjukhus och  2 frakturer + en spricka,
dock billigare att bo en natt på sjukhus än på hotell!

He va na

Finns inte så värst mycket att uppdatera om just nu, ligger forfarande på sjukhuset
rak lång och går såklart inteatt ladda uppbilder från padden.
Men äh, bara ett år kvar tills nästa gång!

genom telefon


Myst på en pläd!

Hullu torstai på leipis

Midsommar, mot nykarleby!

Fann Elinne som rymt hemmifrån liftandes vi abc en kväll & en annan kväll orka jag int gå hem!

Hitta Kos i Seinäjoki!

Plädin utgör en ny funktion & livsglädje på flaska,mythos <3

solnedgång,krankar & öl = finländsk sommar!

skisser av sommaren




Ljög lite, har knäppt typ 20 kort!

Hej!

http://sveasblogg.webblogg.se/images/2012/dsc_0970_191329021.jpg

Ibland krävs det en omstart, ibland krävs det en blogg.
När jag slutade blogga slutade jag också fotografera och kameran har legat
på hyllan i princip hela våren/sommaren. Jag hoppas motivationen kommer tillbaka
nu när jag vet att det iaf finns några kråkor som ser dem i min nya blogg!

RSS 2.0