Problem solved


Gööör snyggt! får sy in jeansen efter det här..eller köpa nya!

It's already begun



Slut på mitt "halvåriga sommarlov", fast så mycket sommarlov blev det väl ändå inte.
Är egentligen sjukskriven fortfarande så om jag blir riktigt skoltrött redan efter en dag så kan jag
ju faktiskt återvända till att inte göra någonting med gott samvete, haha!

För första gången sen 21 Juni var mina tår på högerfoten normalstora igen, ,
tyvärr krymper inte gipset och därför får jag inte på mig några byxor,
så det blir att gå i shorts till skolan imån då - i kyla och i spöregn!

Sweet!




Spöregn, tortillas & How I Met Your Mother!

mew



Alltid lika sköna mew!

10 cm fattigare!



Kom hem från frisören 10 centimeter fattigare och med pannlugg - i misstag.
Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag förklarade att jag ville ha sned uppklippt pannlugg och tyckte
att den såg lite väl tunn och kort ut när hon väl var klar, men antog att resten var kammat åt sidan. Först när jag kom hem och kammade den rak insåg jag att hela luggen numera är kort.. Ser ut som 8 bast igen.
Nåjaa, mitt hår växer som ogräs och är så tjockt att det nu känns 2 kg lättare!

Dag tisdag


Läget 4 veckor efter operation, mitt högra ben krymper i takt med att veckorna går, 6.9 känns fortfarande
långt borta men dagarna minskar ju iaf, kommer få träna hårt i höst för att få tillbaka alla förlorade muskler!

Men,
trots att det inte är något allvarligt, så har det ändå varit intressant att se vilka av ens umgänges krets som faktiskt kan kategoriseras som reilu kaverin. Bros before hoes!

slut på kontot




Har inte varit ute på över en månad, har inte shoppat kläder sen början av juli och har inte haft speciellt
stora utgifter förrän nu, boom sa det bara och sen var hela mercedes fullproppad! och rullstolen såklart mitt i
schmeeeten, haha!

Chärten & jag



Vaknade sent som vanligt idag, what to do what to do - sjukskrivning is the shiet, iaf 45 minuter senare
kom majlen på kaffe & american pancakes, sörplade i nästan 3 timmar innan det fick räcka.
Orkar inte vänta längre så kör bil i smyg nuföritden trots gipset, så ikväll har jag och chärten sett
på Jurassic Park 2 och fjärtat ikapp några timmar! Kan påpeka att jag kör som om jag nyss tagit körkort,
- som en kratta. Inte dåligt, snarare sakta!

Schneyder


Schneyder & flyttlådorna! vintern kommer inte bli lika mysig utan schnidden!

förra onsdag




I onsdas åkte jag tillbaks till sideby med lilian, vi försökte fota tack kort till studenten men
det blev bara blä, vädret detsamma! Men mysigt hade vi ju iaf!

Curtain call



Woop, på bättringsvägen! Har deppat klart över allt jag missat och kommer missa för ett tag nu,
lördag it is!

Ååh

Besökte gamla trygga kära gymnasiet<333 idag, ååh jag vill också! :(

It's time

I will become vasabo officiellt 1.9 ( inofficiellt någon dag senare )
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5045135_700b.jpg

Tisdag




Vad har jag gjort idag? - Inget! (som vanligt)

It's not about the money!

diskbänk,diskställ,diskho

kryddburkar
hatthylla
kök,tavla,svartvitt,grafiskt,trälåda,tavelvägg


walk-in-closet


Loppis - gör om - gör rätt!

Jag har bara 4 telefonbilder

Jag vet, telefonbilder är så ocharmiga och anti-blogg material men i brist på bröd äter man limpa!

Inga fler sprutor, hallelujah! Den sista jäveln på bilden, fortfarande ingen nålvän. (tatuering är annat)


Moln svarta som natten syndes i k-stad, 100 km senare visade regnbågen sig!

Fortfarande ledig och fortfarande invalid, blir varken weekend festival eller norlie&kkv för mig, surprise,
mina fd.muskler under gipset håller sin avskedsfest som bäst och har fått en slags gummikonsistens
och ömmar vid beröring. På onsdag är det bara hälften kvar av invatiden, och om en vecka + två dagar får jag
ta mina första steg med foten efter olyckan! Det går framåt, även fast det inte känns så!

Tummen upp!

Utan stygn - check
Nytt gips - check
Ny studieplats - check
Ny lya - check

Nu saknas bara ett duschdraperi, en klippning och en frisk fot
sen är jag fit for fight ännu en höstvårvinter! Men innan dess ska jag göra en lite längre
vistelse i sideby från och med ikväll. So long for now!

anti-glad!


Nora köpte en motorsåg - klar att flytta hemmifrån!

Jaa, jag ska inte klaga, jag är på bättringsvägen, bara 10 sprutor kvar och 1½ vecka mindre
att spendera med gipset, ändå blir jag bara ledsen av tanken. Varje morgon när jag vaknar blir
jag lika besviken när jag ser mitt kebabrulle ben som separerar mig från resten av världen
känns det som, men iaf, är det ju tur att jag har några reilu kaverin som ställer upp!

Annars tråkigaste lördagskvällen på hela 2012, hoppas ollis har semesterstängt 4 veckor fram över!
För att istället se något positivt i det hela så går mitt konto på spar låga, vilket lär behövas i vinter
( när hela slemproppen släppt och jag kan börja så mycket som gå igen )

Handikappad ni vet!

What my friends think I do..
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4916163_700b.jpg

What I really do..
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4902439_700b.jpg

Fisheye mini lens


En liten prylbög växer sakta men säkert fram i mig, mitt senaste craving är
en kameralins för telefonen! Onödigt men samtidigt så nödvändigt!

synd/tur att jag ännu inte hittat en passande modell för just min telefon!

RSS 2.0